inPictura: professioneel in organisatie & personeel inPictura: professioneel in organisatie & personeel
WELKOM WIE BEN IK U EN INPICTURA LINKS CONTACT
 welkom»wie ben ik
inPictura heet u van harte welkom

Wie ben ik

Op dit moment werk ik als manager bedrijfsvoering bij een internationaal opererend productiebedrijf. In deze functie streef ik naar een juiste formatie met een adequate mix van personeel, zowel kwantitatief als kwalitatief. In samenwerking met leidinggevenden worden bestaande werkprocessen doormij opnieuw gedefinieerd en geïmplementeerd met als doel zo efficiënt mogelijk te werken. Ik geef leiding aan de afdelingen IT, Boekhouding en P&O en voer regelmatig werkoverleggen met diverse afdelingen. Het voeren van een adequaat ziekteverzuimbeleid valt tevens onder mijn verantwoording.

In deze functie maak ik onderdeel uit van het Management Team. Ik denk en praat mee over het uizetten van de koers van de onderneming. Bedrijfsresultaten worden geanalyseerd, besproken en daar waar nodig omgezet in concrete acties om gestelde doelen te behalen.

Daarnaast ben ik aangesteld als Directie Vertegenwoordiger. Ik vertegenwoordig de directie op het gebied van kwaliteit en rapporteer aan het Management Team met betrekking tot het kwaliteitsmanagementsysteem.

De functie manager bedrijfsvoering ben ik gaan invullen in juni 2009 na het behalen van mijn diploma Personeel & Arbeid aan de Saxion Hogescholen te Enschede. Voorheen werkte ik op de afdeling P&O. Op deze afdeling ben ik in eerste instantie begonnen als personeelsfunctionaris en al snel doorgegroeid tot P&O manager. Op het gebied van P&O hielden mijn werkzaamheden in:

  • werving & selectie
  • het opstellen en implementeren van het ziekteverzuimbeleid
  • het bewaken van het ziekteverzuimbeleid op uitvoering en naleving daarbij toetsend aan geldende wet- en regelgeving (Wet Verbetering Poortwachter)
  • het opstellen van de arbeidsvoorwaarden
  • het adviseren en begeleiden van leidinggevenden
  • het opstellen van opleidingsplannen
  • het voeren van diverse gesprekken (slecht-nieuwsgesprekken, voortgangs-, functionerings- en beoordelingsgesprekken etc.)
  • het opzetten en implementeren van een functionerings- en beoordelingsgespreksysteem
  • het begeleiden van ontslagzaken via vaststellingsovereenkomsten, Werkplein en de rechtbank, sector Kanton
  • communicatie met diverse partijen (Arbodienst, UWV, advocaat etc.)
  • het regelen van (op maat gemaakte) trainingen
  • het opzetten van diverse projecten en deze tot uitvoer brengen als projectleider
  • het verzorgen van de loonadministratie

Centraal staat voor mij dat ik bezig ben met de ontwikkeling van de organisatie en de mensen in de organisatie. Ieder bedrijf is uniek waarbij het belangrijk is om in het oog te houden dat alle ideeën en strategieën wel moeten passen bij het bedrijf. Uiteraard geldt dit ook voor de mensen waar je mee samen werkt.

Mensen leren mij kennen als integer, daadkrachtig, en gedreven.

Esther de Bie

loginwebmail algemene voorwaardendisclaimer design by PolderWEB Solutions